090526

Att gå upp imorse var inte särskilt kul, speciellt inte om man sovit dåligt och när man vet att det man ska gå upp för att göra inte kommer att göra det minsta nytta nästan. Men det gick bra och jag sa att jag ska hålla upp med lektionerna lite men övningsköra hemma och läsa teori så gott det går, så får vi se vart jag hamnar sen. Jag menar.. det är ju ingen brådska med körkort, har ju inte ett stort behov av det nu i vilket fall.

Efter lektionen hade jag ingen lust att åka hem och sätta mig så jag cyklade ner till stan, men jag var allt för tidig för inga affärer hade öppet och jag var den enda människan där, så jag tog en sväng upp till Sarah och hälsade på =) Somnade lite smått i hennes säng medans hon duschade, inte så socialt men den lilla napen behövdes. Jag pratade med älsklingen för någon timma sen, dom hade strålande sol och 22 grader, vi har regn och en grå himmel.

Nu när det är dåligt väder så kanske jag ska passa på att göra en ny header här på bloggen, vad sägs om det?
Jag återkommer om detta, annars ser ni ju resultatet senare.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Maria

bra tänkt det där med körlektionerna. är bara onödigt som du nämner att ta lektioner när du känner att du inte får ut något av det, och inte har du bråttom heller. man ska ju göra det som känns rätt för en. du är klok du :) puuuuss <3

2009-05-26 @ 15:21:41
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0