090528

Förmiddag och jag är påsatt och klar höll jag på att säga, kan tolkas fel ;-) Har ätit frukost framför tv:n och pratat med min efterlängtade pojkvän som just nu sitter i bilen påväg hem från huvudstaden, pusskalas ikväll!

 Ska alldeles strax ta en promenad ner till Liseberg och börja mitt pass kl 13, jag hoppas jag hamnar på ett glasställe idag, pleeease! Det dumma med oss poolare är att vi hamnar oftast på dom ställena där det behövs förstärkning vilket inte alls ofta blir på småställen som glasstruten, glass och popcorn, spinneriet osv, utan det blir BK, Comics, halv special m.m. Men det är ju pengar det också =) Ikväll slutar jag kl 21, räknar kassan 20.30 vilket är otroligt skönt för jag brukar ofta få vara med vid stägning vilket är det segaste som finns, men inte idag och inte imorgon heller för imon har jag mitt drömpass på bara 5 tim.

Värst vad jag var tjattrig nu, stop stop! Dags att packa ner det sista och se så jag har med mig allt innan jag slänger ner nyckeln i brevlådan, ikväll kör pappa mig till tåget så jag hoppas att det förbättrar mina chanser att hinna med tåget.
Vi hörs ikväll babes, då kommer även en bild från igår så det blir lite färg här på bloggen ;) puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0