090530

Det är lördag och jag ska jobba huuur länge som helst idag, försökte byta med någon igår men jag är nog sent ute som vanligt, usch vill verkligen inte. Men det är Pingstafton vilket innebär Ob-tillägg och det innebär massor av pengar (: Jobbar iaf 13-23.30 och kommer bli en riktigt lång dag, imorgon ska jag sova som en gris!

Sitter här i pyjamas, osminkad med tom mage och Alex ska skjutsa ner mig till tåget om 55 minuter, ajajaj!
JUst nu hinner jag inte lägga in bilder från gårdagen, hatar att lägga in flera dagar senare men det är så det får bli denna period då det blir sena kvällar. Igår slutade jag klockan sju och vid åtta tiden kom Alex, Johan, Anders och några till in på Liseberg, dom körde 5-kamp medans jag och Alex tog några åkturer på Bergbanan och Uppswinget.

Nä, tiden rusar!
Jag kanske skriver inatt när jag är hemma, annars blir det imon =)
Pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0