14.06

Hej!

Jag glömde ju säga igår att vi (jag och Alex) fick ett mail igår om en inbjudan till en lägenhetsvisning på fredag, vi blev hur glada som helst, tyvärr fick vi vara glada på två olika håll för han är ju i Stockholm. Jag har försökt få byta arbetsdag med någon men har ännu inte lyckats, vill verkligen följa med och titta för det kan ju faktiskt vara mitt framtida hem och då ska det vara fint och fräscht.

Jag sov till typ elva idag, trots att klockan ringde från klockan 10. Har ätit frukost och hade planer om att fotografera med Elin men min mensvärk förstör alltihop, även min lust till att göra något alls. Jag tänkte träna lite för det ska ju göra saken bättre säger man, men nu kom mamma hem och jag hoppas hon åker snart så jag kan sätta igång, haha vad snäll jag är! Senare ska jag iaf hem till Sarah en sväng, måste få prata av mig känner jag.

Just nu händer det absolut nada i mitt liv känns det som, men ändå är detta året det mest händelserika året i mitt liv.

Här är några punkter:
- Jag får jobb på Funkykidz
- Jag får jobb på Liseberg
- Alex får jobb i Stockholm
- Jag och Alex ska resa till Turkiet
- Jag och Alex ska flytta ihop
- Jag ska köpa en hund
- Jag har startat med körkortet på allvar och får det förhoppningsvis detta året
- Om jag har tur kanske det blir en resa till London och jag får se min gud, Michael Jackson

Men just nu, just idag känns det riktigt trist. Kanske beror på mensvärken, den uppsvällda magen och att Alex inte är hos mig. Nä, nu har jag klagat färdigt. Jag är också deppig för att det har varit torrt med kommentarer här och jag kan hålla med om att det inte finns så mycket att säga om min tråkiga blogg men ett hej eller vad som helst skulle vara jättekul (:

Vi hörs senare såklart.
Hej-puss-ses.

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh vad vi ska prata :) Saknar dig och ser fram emot att träffa dig=)



KRAM!!!!

2009-05-19 @ 17:25:06
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0