Alice dag!

Idag var en fin dag, det var nämligen dop för lilla Alice kl 15 i Herrljunga. Efteråt blev det smörgåstårta som jag aldrig har ätit innan för att mat som har geggats och tryckts ihop till en tårta har aldrig varit särskilt frestande men idag smakade jag och det var riktigt gott, beror väl på vilken man smakar på men Alex mamma hade gjort en riktigt god en. Efteråt blev det tårta som jag verkligen aldrig har gillat, för mättande för min smak men en liten bit fick man ju ta för det hör ju till.
                                                          
Inte den finaste outfiten för ett dop menmen.. 

Alice satt så gott i sin mosters/fadders famn
 

Alex var så snygg så!                       Angelica och Tobbe!

Slutligen, dom söta tårtorna!

Vid sex tiden åkte jag och Alex hem till honom och gosade lite innan det var dags för mig att åka hem, sista bussen hem gick 20.20 vilket var lite sent så hjärtat körde mig hem, snäll som han är! Imorgon beger han sig till huvudstaden för att jobba och kommer inte hem förräns på torsdag, fan vad jag kommer att sakna honom men sån tur är så har jag faktiskt sett till så att jag har lite att göra i veckan så tiden går fortare.

Och igårkväll när vi åkte hem från Johan och Anders så var min underbara pojkvän den sötaste av alla. Jag har länge velat ha "Chihuahuan från Beverly Hills" ända sen jag såg den på bio, Alex gick in på Statoil och kikade men han sa att den inte fanns, fast jag hade sett den där för ett litet tagsen. Var ledsen hela vägen hem för jag var verkligen sugen på att sätta på den till läggdags, när vi kom innanför dörren här hemma så sa han "Kan du ta dom här?" och gav mig filmerna som vi hade tagit med oss till Johan men emellan dom fanns Chihuahuan från Beverly Hills, där lurade han mig verkligen! Jag vet att det är en ganska så overklig och barnslig film men den är lite lik Den otroliga vandringen men jag gillar den mest för att det handlar om en massa chihuahor! Så jag tackar tusen gånger för filmen älskling!

Nu ska jag nog ta en isglass och lägga mig i sängen och titta på alla dessa söta chihuahuor!
Vi hörs nog senare, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0