Beslutsångesten har slukat mig!

Har suttit här ett tag, tittat på 10.000 olika chihuahuor och flera hundra uppfödare bara för att göra min sökning lite bredare för jag har ju redan en uppfödare som det sa Klick med som känns så rätt och jag ska nog hålla mig till den, för ingen annan har tilltalat mig så som hon gör, hennes tik som förhoppningsvis har små bebisar i magen just nu är en perfekt chihuahua som går på utställningar, får många 1:a priser och är fullt frisk. Man läser överallt att man inte ska välja första bästa men det kanske är den som är rätt denna gången? Vi får se när tiden börjar närma sig då det kanske har fötts fler valpar någonstans som kanske också intresserar mig.

Men jag har självklart ett problem till, vilken färg tycker ni är sötast/bäst/finast på en chihuahua?

 
Alex vill gärna ha en i dessa färger.    Detta är Tequila som ska föda min valp, creméfärgad
"Schäfer färgad" som han kallar det.

Har tittat på The Break-up med Jennifer Aniston, den var mest hemsk tyckte jag, fick en klump i halsen när jag fick tanken "Tänk om det händer mellan mig och Alex!" Nu ska jag iaf lägga mig och titta på Legally Blonde 2 som har en creméfärgad chihuahis, måste fatta ett beslut snart så jag vet exakt vad jag är ute efter.

Puss, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tycker färgen till höger är finast :) (den som ligger på en filt)

2009-05-19 @ 12:00:01
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tycker att den creme färgade är finast...

2009-05-19 @ 17:28:57
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0