Dag 1 med diet.

Idag kan jag inte skylla på brist på tid för att blogga för jag satt vid datorn nästan hela förmiddagen men saker kom ivägen för att finna det här skriv-lugnet, hehe. Runt två, halv tre cyklade jag ner till stan för att köpa en ny foundation, skrev här för någon månad sen att jag köpte en ny som jag inte hade testat än, testade den för några veckor sen och den var visst lite för mörk och den blev liksom fläckig på min hy. Jag tog med mig min gamla som jag trivdes bra i men den hade utgått, men det hade kommit in en liknande med bra kritik och tjejen på Kicks provade den på mig och tyckte att den såg bra ut, så jag chansade i brist på tid och köpte även en sån foundation-brush för jag använder händerna och smetar runt och det är tydligen inte bra. Jag fick även tid att lämna tillbaka filmerna på Hemmakväll.

Sen blev det teori lite snabbt på Lasses datorer, sen den sista teorilektionen så nu gäller det att vara sträng mot sig själv och plugga här hemma som faan. Nu har jag tagit min andra kopp med äcklig diet blask och åt en skål med sallad, det var min middag det, låter yummi va?

Min pojkvän är snart hemma från Stockholm och jag väntar tills han kommer för då blir det pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0