Dag 2 borta, 2 kvar.

Arbetsdagen har gått bra, jag hamnade på Burger King iaf men det var gött ändå, slapp stå i kassan idag vilket gjorde att jag slapp räkna efter jobbet, asskönt! Stressade som fan och självklart cpade mitt personalkort så jag kom inte in eller ut nånstans och kunde inte bippa ut, men en kille på kontoret hjälpte mig i sista sekund. Sen kom min älskade far och körde mig till tåget som gick halv tio. Sen kom den efterlängtade stunden i veckan: Min älskling hämtade mig på station och det blev pusskalas i massor (:

Nu ligger han och sover i min säng och jag upprepar hans namn för att hålla honom vaken, vad snäll jag är!
Ska borsta nu och sova, är en arbetsdags till imorgon också.


 
När jag kom till jobbet hade parken        Så kan man se ut efter en lång dag.
ännu inte öppnat än, vandrade genom
en tom park.

Sov sött, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0