Dietdag 6

Godmorgon!

Imorse åkte älsklingen till Stockholm, följde med honom upp vid halv fem och sen kröp jag ner i sängen igen, men det var lite ensamt måste jag säga. Jag har ätit min frukost, dietdryckan alltså ;P och ska snart bege mig ut till bussen, väl hemma ska jag ta ett mycket efterlängtat träningspass och senare ska jag och mamma ut och övningsköra igen, har nämligen körlektion imorgon och jag känner att jag måste uppdatera mig lite för att visa att jag inte glömt vad vi gick igenom sist.

Skönt att vara ledig, är ledig imorgon också sen startar jobbet igen ons-lö, men det är härligt nu när Alex ändå inte är hemma för då kan jag fördriva tiden så han kommer hem lite fortare. Jag vill att alla håller tummarna för mig och Alex imorgon, jag vill inte säga varför riktigt än men gör det gärna för våran skull.

Dags att röra på fläsket, vi hörs senare mina vänner.
Puss&kram

P.s jag är jätteshoppingsugen nu när jag har gått/fortsätter gå ner i vikt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0