Färdigutbildad!

Jag kom hem för kanske lite över 1 timme sen men jag börjar alltid med att läsa alla andras bloggar innan jag själv börjar blogga. Dagen har varit riktigt lyckad, oavsett hur trött och osocial jag än kände mig för det är alltid kul att komma till Liseberg, det är en helt annan atmosfär! Träffade nya vänner ännu en gång och detta var alltså serviceutbildningen som var mer teoretisk än praktisk vilket var skönt. Mötte Johanna på tåget och i eftersom vi kom in till Göteborg rätt tidigt stannade vi vid Espresso house där det blev en toastmacka med ost och skinka och Johanna tog en kaffe.

Utbildning mellan 15-20 och nu är jag ganska trött. Vi fick ett diplom som vi kan skryta med inför framtida chefer och vi fick ett sånt här band man kan ha nycklarna i och hänga runt halsen, "Kanonen" står det på, haha. Har chattat med en massa folk och jag spanade in Johannas klass dansproduktion på Facebook som jag tyckte var riktigt bra, iaf det lilla jag såg och blev sugen på att titta på min klass produktion så det kanske jag ska ta och göra en liten stund.



En stolt Lisebergare här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0