Godnatt på er!

Nu hoppar jag till kojs tänkte jag =) Eftersom jag lovat mig själv att sova en ordentlig natt och vill jag göra bra ifrån mig imorgon så borde jag lägga mig nu, vilket jag ska. Även om jag inte kan sova måste jag iaf ligga i sängen och slappna av och inte känna den här nu måste jag sova-pressen. Min SATC film funkade inte helt plötsligt på min dvd för några dagar sen, ska prova igen för den är jag sugen att ha på ikväll.

Nä, dags att göra iordning sig för sängen, hade tänkt att måla och skissa på en sak, men jag säger inte vad förräns om några dagar^^ Imorgon startar mitt arbetspass klockan 11 så jag kanske hinner starta datorn och skriva en snabbis, men om inte så hörs vi imorgon när jag slutat.



Ha en riktigt mysig fredagkväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0