Haha!

Min pojkvän är lagom glömsk, mötte han vid garagen när han kom med bilen och precis innan hade vi pratat i telefon och då säger jag Åh jag hatar den här dieten, den är så äcklig! och vad tror ni han gör när han kommer med bilen? Ler stort och håller upp en godispåse som han hade köpt på vägen, jag gör en ledsen min och klappar mig på magen... Dåå kom han på att jag gick på en diet, hahaha! Aha, du kommer ju vara rolig att äta godis med!

Just nu snackar han med sin syster i telefon, snackar om lägenhetskostnader oså, skulle ta några minuter men nu pratar dom om helt andra saker, haha! Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt, han är ledig imorgon och jag själv jobbar mellan 14.00-23.30, typiskt! Men såhär kommer det att vara ett tag, bara att stå ut och tänka på pengarna som ska leda till en vovve och lägenhet.

Nu är han klar =)

Kommentarer
Postat av: Banana

heeeeej, vilken fin blogg du har sarah, ska följa den:) ha det så bra puss puss

2009-05-20 @ 22:05:26
URL: http://highdramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0