Hej hoppsan!

Det var ett tagsen man uppdaterade här känns det som. Jag kom hem för lite mindre än en timme sen efter en händelserik dag. Var tvungen att gå till Af idag och diskutera min situation nu när jag har fått jobb, sen gick jag och käkade med min underbara vän Karin på Gårdscaféet i säkert 2 timmar. Sen kom älsklingen och hämtade mig för vi skulle åka till Allum och småshoppa lite till mig, har egentligen inte råd men ibland låtsas man inte om det, hehe. Efteråt när vi var på motorvägen hem så ringde Alex föräldrar som fråga om vi kunde hämta en sak åt hans syster i Göteborg så vi fick vända och åka en jäkla bra bit förbi Nordstan, förbi den här stora bron (och jag som ska föreställa Göteborgare?) Det tog ett himla tag innan vi hittade huset som låg i ett jäkla stort villaområde. Sen åkte vi hem och väl i stan köpte vi en varsin deo, haha.

Nu sitter jag här, skittrött och det är så skönt med mysbrallor så ni anar inte! Just det ja, jag känner mig lite bortskämd denna veckan för jag har fått ett presentkort på en helkroppsmassage i 60 min i Nolhaga av min mamma, ett presentkort hon fick men hon är inte så förtjust i massage så vem fick det? Jo, lilla jag. På tal om att vara bortskämd, min kusin ringde igår och frågade om jag ville ha hennes presentkort på Bodyshop då jag får bli sminkad av personalen och få tips om vad som passar mig m.m. Det passar ju perfekt till Johans fest imorgon, då kan man känna sig snygg och fräsch.

Har inte så mycket mer att skriva, kan lägga upp en liten bild på vad jag har inhandlat som jag egentligen inte har råd med.

En stor klassisk jeansskjorta - Gina Tricot
Härligt sommarlinne - H&M
Beiga shorts - Gina Tricot
Örhängen - Glitter
Töjbara diadem/hårband - H&M
"Indianband" som man har runt huvudet - H&M
Hårspännen - H&M
Deo - Sparköp (haha)

Det roliga är att 95% av det jag har köpt idag var inte det jag letade efter, det jag skulle köpa var det här linnet på BikBok och linnet och väskan på Gina jag skulle köpa. Imon måste jag hitta ett brett ljusbrunt midjeskärp att ha till jeansskjortan.

Nä, dags för lite annat.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0