Hej på ett tag!

Det var iofs igår jag bloggade sist men det känns som en evighet, konstigt det där! Men jag tänkte berätta lite om händelserna f.r.om. fredag, då killarna och Johanna var hos mig, vi lyssnade på musik och hade mysigt. Sen blev vi uttråkade och stack till Donken, efter tolvslaget blev jag dock nervös för då kunde jag säga repliken "Idag ska jag jobba". Vi somnade sent vilket var lite dumt kanske, men jag kom upp och jag var nervös hela morgonen, min underbara pojkvän sa att han ville åka md mig och stötta mig, så han körde mig till gbg och min arbetsdag startade med att jag skulle vara på Comics, i kassan! My god vad nervös jag blev, men det gick bättre än vad jag trodde och man kom snabbt in i det, min pojkvän handlade av mig^^ hihi.

Efter 2 tim och 15 min fick jag bryta av och jobba på glass och popcorn vilket var en otrolig lättnad, för jag ville verkligen mjukstarta på ett sånt litet ställe så det var skönt att avsluta dagen där. Jag hade ju också världens goaste arbetskamrat, Robert. Vi var där hela kvällen och det var grymt roligt, det klicka med en gång (vänskapsmässigt såklart) Han frågade upprepade gånger om det verligen var min första dag, alltid kul att höra! Men sen kom den värsta delen av arbetsdagen, jag slutade kl 00.00 och 23.30 skulle jag ha börjat räkna kassan, vi var 10 min försenade så vi kanske startade med det vid tolv (där missade jag 00.17 tåget), jag, Robert, Carl och tjejen som arbetade på Centralkassan fick räkna mina pengar typ 3ggr för det stämde inte överens med kassan, sen gav vi upp och det fick bli så. Jag och Johanna powerwalka för att hinna med 01.17 tåget, inbillade mig på Valand när det var 3 min kvar att vi skulle hinna, hej önsketänkade! Så det tåget missade vi också och jag blev på grymt dåligt humör, så det blev en liten hamburgare och vatten på Donken bland fulla människor. 2.17 tåget blev det hem, gick i stan själv vilket jag inte har haft något problem med men när det kommer volvobilar med 5 killar i som stannar och frågar om man vill ha skjuts och kör sakta bredvid en, det är jobbigt. Men Alex mötte upp mig på vägen med cykel, my hero! Säng klockan 4, jippi...

Imorse ringde ju klockan också, vi skulle på Cross kl 13 med Anders och Johan. Det var skitkul men jag hann inte äta frukost och jag var så grymt trött och hade mensvärk, men har man gött sällskap i solen så kan man inte ha det tråkigt. Nu sitter vi hemma hos Alex, redo för lite käk och sen SÄNG! Klockan är iofs bara halv sex men slappa får det bli iaf.

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0