Hej!

Vaknade när klockan ringde 10, jag ville vekligen inte gå upp för jag var svintrött, trots att jag har sovit i 9 timmar men jag var tvungen om jag skulle hinna med allt jag ville hinna med idag. Jag har tränat i vardagsrummet och idag gick det mycket bättre än sist då jag inte kände för någonting, jag svettades och kände verkligen hur skönt det var att röra lite på sig, man gör inte det så mycket längre nu när man inte går Estet-Dans. Har också duschat och det känns som att jag ligger före i schemat, kommer säkert inte bli så nu bara för att jag sa det. Om ca 1 timme ska jag cykla ner till stan och möta upp en jättefin vän som jag har saknat sen studenten, bilder kommer!

Dags att sminka sig och ta på sig lite av dom nya kläderna man inhandlade förra veckan.
Pusstjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0