Inte bra..

Jag tror jag har fattat ett beslut och det är att hålla upp med bilkörningen ett tag, jag tar min sista körlektion imorgon och sen tar jag det lite lugnt. Vill inte att mamma ska ha rätt men det är så att jag har för mycket i huvudet att jag inte kan koncentrera mig på en sak i taget. Det är Mycket hon säger som inte stämmer om mig men det kan jag faktiskt hålla med om för det är lägenhet, hund, jobbet och det har varit stor jakt på Michael Jackson biljetter osv. Jag känner mig inte alls taggad och motiverad för detta just nu, ska försöka läsa lite teori med jämna mellanrum och kanske köra lite då och då men hålla upp med körlektionerna för dom är svindyra och får jag inte in det som sägs så kan jag lika gärna kasta pengarna i sjön, faktiskt. Jag tror det blir bättre om jag startar med det efter sommaren då jobbet börjar svalna, lägenhet kanske är fixad och jag har båda fötterna på jorden igen, för det har jag antagligen inte nu.

Har handlat lite ikväll också och har nu ett litet förråd bestående av frukt och grönsaker, ska snart gå och lägga mig tänkte jag, finns inte så mycket mer att göra, är på rätt dåligt humör så blir nog bara värre ju längre jag sitter och surar. Men något som fick mig att skratta lite var alldeles nyss då jag läste Kenzas blogg, hon videobloggar inte alls ofta men för en tre kvart sen la hon in ett videoklipp och det var så himla sött, tänk att något sånt som en främling gör kan få en att känna sig lite bättre, lite konstigt det där. 

Nu inväntar jag typ det 5:e samtalet för ikväll från min älskling för att säga godnatt och imorgon ska jag ha körlektion kl 8.00, kan ju inte säga att jag är taggad men får försöka ta in så mycket jag kan så får det bli som det blir. Nu säger jag godnatt och sov gott folk. Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0