Lite sent ute..

känns det som, dålig uppdatering på sistonde. Hade varit lättare om man hade haft trådlöst bredband så man kunde ha tillgång till datorn lite mer och kunna uppdatera oftare, menmen. Gårkvällen var sjukt lyckad, har nog inte haft så roligt på länge och jag kände att det behövdes. Det var jag, Alex, Karin och Johanna som tog tåget till Vårgårda för att joina Johans födelsedagsfest, det blev många drinkar och shottar och framförallt hur mycket dans som helst! *Det förklarar min träningsvärk i hela kroppen* Vi kom hem vid tre tiden och då var det bums i säng, fast svårt att sova när det kändes som att man kunde känna hur jorden snurrade.

Imorse vaknade vi sent och det blev en härlig bakfyllefrukost bestående av färskt bröd som Alex åkte och köpte och för hans del blev det äggröra och bacon. Nu till middag åt vi bacon och makaroner vilket är bakfyllemålet nr.2. Just nu tittar vi på handbollen, det börjar bli nervöst nu när det är så jämnt, vi får hoppas på det bästa!

Bilder från igår får jag ladda upp imorgon för nu ska jag göra mig iordning för jag och Alex ska ta en biltur till Anders och Johan för att ha film/myskväll :)

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0