Månadsdag

Goooood morgon!

Jag strök bort en sak på min "Att göra - lista" Jag vaknade imorse när klockan ringde och var så fruktansvärt trött, så jag bestämde mig för att smsa Karro och säga att vi får simma imorgon istället för tanken på att gå ut i regnet, kallt och jättetrött och dra iväg och simma, då skulle jag aldrig klara sista utbildningsdelen på Liseberg. Så jag sov en liten stund till sen kom Alex hem på frukost.

Om si sådär 10 min ska jag göra mig iordning för att bege mig till bussen, ska hem och göra mig iordning för Lisebergsutbildningen, ska ta halv två tåget och möta Johanna på tåget så kan vi ta följe, bra det där!

Jag kommer inte hem förräns 21-21.30 ikväll så vi hörs igen då, tell me about your day på era bloggar!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0