Midnatt!

Godkväll på er...! *visk*

Kom hem för en liten stund sedan, är hemma hos pappa nu, i pyjamas redo för att hoppa i säng. Det har varit en hektisk/lugn dag, kan inte riktigt bestämma mig för vilket men det har funkat iaf, hamnade på BK ätteriet och där fick jag jobba med Tobias som jag jobbade med förra veckan, han är så sjukt go! Så nu Johanna, bäst för dig att du kan ta en dag av mina dagar i Turkiet ;)
Min kära pappa kom med bilen och hämtade mig också vilket var en himla lyx!

chattar med lite folk, ska nu smyga in på toan och borsta tänderna och sätta på 1 förhäxad avsnitt en stund så jag kan varva ner lite innan jag somnar. Sovmorgonen imorgon är väldigt uppskappat också, börjar kl 13 så räcker att jag går upp halv tio, tio.

Sov sött, hörs imön!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: Ja jag körde på det resten utav dagen sen. Orkade inte borsta håret så satte ett band runt huvudet ist :P Jodå allt är bara bra. Fast sorgligt att det snart är ett år sedan vi tog studenten. Jag får fan en klump i halsen när jag tänker på det. Hur är det själv? Pussokram

2009-05-28 @ 10:14:27
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0