Morning!

God morgon!

Jag hann kika in här en snabbis iaf, skulle kolla tågen ikväll. Jag snooza hela morgonen men kände att jag inte hade något att göra förutom att dricka min dietdryck och ta på mig typ, så varför gå upp tidigare än nödvändigt. Mamma smsade mig och sa att hon ska till Gbg så hon kunde köra mig, så skönt! En sak som är jobbigt med att vara poolare (då man är överallt) är att man inte vet vart man ska vara tills man kommer till jobbet och frågar, jag skulle gärna vilja veta innan och förbereda mig mentalt.

Nä, dags att skynda. Vi hörs ikväll =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas det har gått bra idag!



Kramar

2009-05-23 @ 21:53:20
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0