Nattinlägg.

Hej!

Jag lovade er ett inlägg när jag kom hem och voila! Nu är min jobbvecka över (thank god!). Idag har jag jobbat 10,5 timma och dessutom gjorde jag ett stort fel idag men som ordnade sig, hann med halv ett tåget hem och nu har jag en smått alkoholpåverkad, sovande pojkvän i sängen (:

När jag är Host (städare) på enheterna jag hamnar på, (idag var jag på Burger King) har jag börjat bli rasande när jag går runt och städar, folk är grisar!! Jag förstår inte hur man kan grisa ner sådär, som om man plockar undan efter djur som inte har några händer, Alla går förbi sopmaskinen när dom går och då är det tydligen jättesvårt att ta sin bricka, hälla i allt som finns på den i soppåsen och sen gå, många föredrar att gå och lämna 4 brickor som är nergrisade med ketchup, dressingar, en MASSA servetter på golvet mellan borden, mat på stolarna osv. Det är vidrigt och så fort jag blir ensam så svär jag som en galning. Igårkväll blev min EA (enhetsansvarig) så arg på några ungdomar som inte plockade bort efter sig att hon följde efter dom till dörren och försökte få dom att komma tillbaka och slänga efter sig, men dom skyllde på sina kompisar som redan hade gått, jävla idioter/fjortisungar!

Så, nu har jag avreagerat mig lite, haha! Gårkvällen (fredag) då jag och grabbarna var på Liseberg så stack dom andra och körde 5-kamp medans jag och Alex åkte lite åkattraktioner, sen åkte vi bil hem vilket var sjukt gött. På scenen var MIss Li och jag har aldrig riktigt tänkt på hennes musik, men shit vad bra hon var! En helt underbar röst, bra texter och ett härligt sätt.
                                                                  Så såg jag ut igår.



Idag såg jag ut såhär, jeansen jag har på mig köpte jag för inte alls längesen men guud vad stora dom har blivit i midjan, ett tecken på att dieten visar resultat! Nu har jag duschat och ska nog bädda ner mig bredvid älsklingen, klockan är ju faktiskt snart tre och imorgon vill jag upp tidigt och hinna med en massa.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara (smurf)

Precis som jag sa förra året, Miss Li är asbra! :D såg ju henne i samband med winnerbäck. Man blir verkligen sprallig och glad utav hennes musik ^^

2009-05-31 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0