Refreshing!

Nu känns bloggen mycket mer mognare och renare på något sätt, eller vad tycker ni? Var ett tagsen jag lekte med bloggen så man har tappat en del sen sist men jag lyckades rätt bra, jag har ätit sallad och jag är så sjukt trött på det, jag vill ha riktigt MAT! Lax, kyckling, pasta, tacos, pizza, choklad aaaaaaahhhh!! ...Så!

Jag känner mig sjukt trött och lite yr, har varit vaken sen klockan 7 imorse så det blir att lägga sig i tid ikväll för imorgon ska jag upp och jobba för Johanna...klockan 14 iofs men det gäller att samla kraft. Fick sms av henne tidigare idag och jag slutar visst klockan 23 istället för 00, skönt! Pappa ska hämta mig och sen ska jag sova hos honom så slipper jag åka fram och tillbaka som jag får göra tillräckligt i veckan.

Om en halvtimme börjar Sjukhuset, undrar om man ska gotta ner sig därnere i soffan en stund?
Hörs sen lollipops!

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

fin blogg

2009-05-26 @ 19:33:14
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0