Sjukt trött!

Är hemkommen från en härlig dag i solen med indisk-inspirerad mat, vänner, en födelsedag och lite shopping på Maxi (mat alltså) Personen jag skulle träffa idag var ANNA som jag inte träffat på väldigt länge, vi lunchade på Gådsacafeét och satt ute i solen och åt jättegod pasta med kyckling med något indiskt i, riktigt gott var det, sen kom även Mia förbi som jag inte heller träffar så ofta, roligt roligt! På vägen ut så stötte vi även på Carin och Maja(?) så vi satte oss på trappis en stund.

Härlig bild på Anna i solen :)


Sen var det dags för mig att cykla hem då jag och mamma åkte till Blomsterlandet för att köpa blomma och annat smått för vi åkte till mormor och morfars grav för idag fyller mormor 87 år, har inte varit vid hennes grav på 7 år vilket jag mår jättedåligt för. 

                        
                       Före, not so pretty.                                           Efter, fint va? :)


Min fina mormor och morfar. <3 Morfar dog när jag bara var tre år
så att jag saknar mormor mer på något sätt måste ju vara förståligt. 
Jag saknar henne så sjukt mycket så det ibland gör ont, vackra mormor! 

På födelsedagskortet så skrev vi:
"Om vi hade fått bestämma hade du fått fira din 87-årsdag
idag tillsammans med oss, vi saknar dig!"

                          

                         
                               
Väl tillbaka i Alingsås så handlade vi på Maxi och nu är jag helt slut, ska nog borsta tandisarna, lägga mig och se på Pirates of the caribbean 2, såg ettan igår så jag kör ett litet maraton. Vi hörs imorgon igen, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0