Strålande väder!

På bussen förut så satt jag bara och njöt av det vackra vädret med sommarmusik i öronen och när jag kom hem var jag på sånt danshumör att jag knappt kunde stå stilla, jag fick iaf dansa av mig i ca 1 timma och stretcha innan jag hoppade in i duschen, nu ska jag göra mig iordning för jag och mamma tänkte åka över till kusinen senare och se hur det är med henne, tänkte övningsköra dit och sen ikväll tänkte vi fortsätta då det inte är så mycket trafik ute.

Måste även börja med teorin här hemma ordentligt nu, får inte tappa detta! Och på tal om något helt annat, i fredags när vi hyrde film så sålde dom filmer för bara 29kr, Moulin Rouge var en av dom och min pojkvän som aldrig har hört talas om något som Moulin Rouge visste att jag älskade den och han själv ville nu ta tummen ur röven och se den så han köpte den till mig, ibland känner jag mig som en bortskämd flickvän!



Dags för att kladda på lite smink, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0