Tacos i stora lass

Hej!



Blev ingen uppdatering igårkväll förutom då jag la upp en härlig sommarfilm från Alla vi barn i bullerbyn, var bara på sånt humör. Men det är ju det bloggen är till för, att lägga alla sina känslor och tankar samlade. Vi gick iaf på våran näst sista teorilektion igår jag och Karin. Sen tog vi en promenad till Hemmakväll och tillbaka mot Willys och handlade tacosgrejer, vi såg på filmen som var urkass men vi hade det mysigt ändå, hon drog hem strax efter elva och då blev jag sittandes framför datorn till, ja det är sant klockan 03.15 typ, hade ett jättelångt prat med Johan i 3.5 timme, det behövde vi båda två tror jag, men när det började ljusna ute så var det nog dags för lite sömn. Tack Johan, du är en av mina bästa vänner <3

Idag sov jag ut länge, inte så konstigt förstås, utan att äta frukost så tränade jag här hemma, dammsög hela huset, gjorde det fint hos kissen, hämtade posten och nu är jag nyduschad och redo för Alex hemkomst. Han är påväg hem och när han kommer hit sen ska jag pussa och pussa och pussa så mina läppar tappar känseln.

Men nu, ska jag äta lite pasta bolgonese.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0