091109

En dag bestående av allt och ingenting typ, vaknade halv elva då jag och vovven låg och gosa i sängen, för första gången så var det nästan så att han inte ville gå upp när det brukar vara tvärtom. Men han skulle ha sin frukost och jag skulle ha min så det var bara att gå ner och äta och sen ligga och gosa i soffan =)

Har avbokat min tid på Um, kändes meningslöst helt enkelt så istället så ska jag strax åka ner till station där jag ska ta tåget till Vårgårda där Johan ska hämta upp mig, ska med han hem och sen kommer Alex dit. Får se vad vi hittar på, men mysigt och roligt blir det säkert, behöver människor som dom runt om mig just nu. Tar självklart med mig lille Chucky så han får leka med Johans brors rottweiler Bosse, haha det sjuka är att dom ser likadana ut, samma tecken i ansiktet bara det att storleken är skillnaden, så sött! =)

Nä, dags att göra iordning innan jag drar, ha en trevlig måndagskväll på er tjejer och killar.
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0