091119

Hej!

Hur mår ni där hemma? Själv sitter jag innen och värmer mig medans vädret kan hålla sig därute för sig själv. Annars då? Denna veckan har inte varit den bästa om jag får säga så, inte den värsta heller men jag föredrar lite mer roliga veckor. Nathalie fyllde 20 i tisdags och då var det lite fest hos henne, gårdagen vill jag inte prata om p.g.a personliga skäl och som ingen annan har med att göra *sägs med snäll ton* haha!

Idag har jag varit sjukt slö, men jag greppa tag i mig själv och tränade i 1 tim 20 min, urskönt ja! Har nu gjort mig iordning för jag hade planerat in en tågresa till Vårgårda för att hälsa på min vän Johan men han ville komma in till mig istället så sitter nu här och väntar på han och min sallad han skulle köpa med sig. *HUNGRIG*

Vad har ni gjort i veckan och vad händer till helgen? Imorgon ska jag försöka ta det lugnt och ladda för lördagen som är mest fullspackad med grejer, mer om det kommer imorgon =) På tal om inget, jag är så sugen på att shoppa!!! Kläder som möbler och inredning till nya lägenheten (Bara 1,5 vecka kvar ju!) Har sett en massa snyggt i h&m katalogen som är to die for och även i min favoaffär Gina, tur att man har mycket kvar på sina presentkort^^ Jag och Alex har även en massa planer om hur vi vill ha det i lägenheten, mamma ska in och boka soffan åt oss idag eller hur det var och Alex ska snart börja bygga på våran säng och tv-bänk. Fast det jag mest är sugen på att köpa är småsaker som ljushållare, glas, tallrikar, sängkläder, diskborste, lampor, duschdraperi m.m. sån är jag, haha!

Nu ska jag gå ner och se om skitvovven vill ut, var ute med han nyss men då sprang han in då minsta lilla regndroppe föll på hans allt för fina päls. Men nu har han ätit också så det borde komma nåt nu, höhö! Vi hörs kanske senare om tid och energi finns.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

nu var det alldeles för länge sen vi träffades :( hoppas att du kan nästa helg då vi ska till Karro.

2009-11-19 @ 17:23:59
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0