Bedtime!

Klockan är egentligen alldeles för mycket, borde ha lagt mig för 2 timmar sen för att få tillbaka dygnrytmen, men man chattar och smsar med en massa underbart folk plus att det går mycket bra på tv så timmarna bara rusar förbi. *gääääsp* där var ett tecken på att det är nanatime, eller iaf läggamigochtadetlugnt-time, hihi!

Förresten så smsa Smurf förut och sa:

Bitch, ifall du är hemma imorgon kväll så kan jag komma hem till dig och ge dig en liten överraskning som jag tror att du skulle gilla!^^
-Blir man nyfiken eller vadå? Ofta jag inte kommer ligga och grubbla i sängen över vad detta kan vara som hon har fixat. Förresten måste jag be henne om en önskelista eftersom hon fyller 19 nästa fredag, partyy!

Nu är min vovve trött så måste passa på att lägga mig då, han har varit helt speedad hela kvällen. Har skrikit på honom men han står där och fattar ingenting och tittar på mig med sina hundögon, sina stora öron och viftar på svansen, det GÅR INTE att vara arg på honom :´)

Godnatt på er, vi hörs imon igen! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0