En velig fastighetsskötare.

Hej!

Efter att jag och mamma strosat runt på stan så åkte vi till lägenheten för att vänta på Alex. Då Alex ringde och sa att han var påväg så sa han:

- ÖPPNA INTE DÖRREN ÄN?!
- Men den är låst?
- Va?! Men han sa att han skulle låsa upp och lägga nyckeln i köket!!?
- Men det verkar han inte ha gjort för dörren är så gott som låst..


Så vi fick ringa fastoghetsskötaren men då hade han självklart gått för dagen och Glömt att komma till oss, irriterande eller vadå! Men det ordnar sig imorgon då jag och mamma ska möta upp honom halv åtta imorgonbitti, så det blir att lägga sig lite mer i tid ikväll. *Tror inte på det där själv, hihi*

Efter besvikelsen så åkte jag och Alex till Hissingen och beställde vårat köksbord så nu är det gjort, nu är det lite kvar att göra innan man kan sätta sig till ro och koncentrera sig på vad man ska börja med.

Väl hemma vid sju så satte jag igång att göra myspy-stämning hemma innan Sara skulle komma. Eftersom hon fyller år imorgon ville jag ge henne en liten present kvällen innan för att skämma bort henne lite.


Det blev massage med massageolja framför Snövit

En väldigt ofräsch Sarah

Mys!


Lånade Nintendo (nånting?) av Johan, det blev lite spelande.

Massage!

Lite kvällsmat efteråt.

Jag färgade även håret på Sara så det fick sitta i under spelets gång.

Syns inte lika bra på bild men färgen blev kalasbra, brunt med en liten röd nyans i.

Tack för en mysig kväll hjärtat, vi ses imorgon på din stora dag!
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Lillskiten

I love you <3

2009-11-27 @ 07:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0