Fredagen den 13e

Har ni tänkt på det? Otursdagen är här, stay in people! Haha nä jag skoja, det är då man ska vara ute, se Jason i ett hörn med sin hockeymask och sin feta kniv som kommer jaga dig och döda alla dina vänner!! Nä, nu är jag för tråkig och alldeles för mycket i min egna värld.

Hur har ni haft det? Bloggandet har inte varit på topp för min del vilket beror på en massa anledningar men jag tror det blir bättre då jag flyttat och har mitt eget space tillsammans med Alex då en mamma inte kan komma in och störa och fråga om man har gjort det och det.. plus att vi ska försöka fixa trådlöst så vi kan springa runt i huset med våra datorer, hihi.

Veckan har bestått av det ena och det andra, vart på möte på socialen (blää!) i tisdags sov Sara över hos mig =) Det blev choklad, gurka med dipp och mysigt prat och goa skratt in på natten. I onsdags var jag med min goda vän Johan, på kvällen följde jag med Johan hem till honom för jag mådde inte så bra och han ville inte lämna mig ensam hemma eftersom mamma inte heller var hemma, så vi åkte hem, köpte godis och kolla på tv :) Torsdagen var det lite jobbig för det skulle fixas med alla papper om hyreskontraktet, borgenspapper, kopior skulle göras och hela fadderullan men det löste sig tillslut och efter det sov älsklingen över hos mig =)

Förstår egentligen inte riktigt varför jag sitter här och skriver ett inlägg lika långt som en roman för Johan ringer på dörren om kanske 25 minuter och jag har varken sminkat mig eller torkat håret så dags att skynda. Morgonen har varit seg, pratade med min handläggare på soc imorse, har ringt angående min och Alex soffa som vi ska beställa och blabla...Dags att kila nu rå, ha en trevligt fredagen den 13e.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Du bloggar en "roman" eftersom det är så jäkla sköj! ;)

2009-11-13 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0