Grattis Steve!

Grattis Steve önskar Alan! Du&jag kommer vara störst, bäst och vackrast ikväll ;-) Hoppas du har fått många fina presenter och skämts bort ordentligt idag.

Imorse fick jag gå upp klockan sju, dessutom hade jag sovit riktigt dåligt inatt tack vare oro och mardrömmar. Halv åtta var vi vid lägenheten och äntligen fick vi komma in, jag hade nästan glömt helt hur allt såg ut men jag var fortfarande nöjd. Städarna hade slarvat på en del ställen som dom brukar, men det är då mamma kommer in i bilden. Jag bad henne inte utan det är hon som säger: Är det ok om jag kommer hit och städar?! Haha, min mamma är rolig hon.

Efter det gick jag och Chucky hem och la oss, fick bli en liten frukost innan men sen sa det bara *donk* i soffan, somna som en stock. Så några powernaps och lite träning hoppas jag har gett mig tillräckligt med energi för att orka med kvällens händelser. Nu återstår bara duschen samt ett härligt bad med ansiktsmask för den missade jag och Sara igår. När det är göra-iordning-mig-dags så sätts det på lite musik och ett glas vitt hälls upp så att jag kan bli lite rolig, hihi.



Time to run, kanske hinner visa kvällens outfit innan jag kilar, annars blir det ett antal imorgon :)
Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Gud så snygg tatuering! :D

2009-12-01 @ 15:22:10
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0