Klänningen passade!

Tjoho! Äntligen något som vill gå rätt i mitt liv, 36:an passade, lite tajt men det ska den vara och hade jag köpt en större hade den definitivt inte passat, tro mig. Idag har jag gått upp, ätit stor frukost, busat med lillen, klippt hans klor och nu ska jag fräscha upp mig innan min pojkvän kommer och hämtar upp mig :) Vi ska till Hissingen - Göteborg och boka våran soffa! Fast det blir kanske inte den vi hade bestämt oss för, mamma såg en igår på Chilli som var större, mjukare att sitta i, bättre typ och kvalité och djupare så vi får se vilken vi väljer. Jag ska även ta med mig lite cash så jag kan köpa småsaker. Samt skorna från h&m ska vi försöka hinna sno med oss hem, jag hoppas även att jag hinner prova dom snygga underkläderna där, let´s see.

Nu äre bråttom, ikväll kommer ju Sara också med överraskningen vilket ska bli spännande =)
Vi hörs senare babes, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0