My week.

Herregud, jag är världens sämsta bloggerska nu förtiden, men det har varit saker hela tiden och sen när jag väl haft tid har jag verkligen inte orkat. Ber om ursäkt för detta men här är jag och har lite att berätta ifrån veckan.

I början av veckan hände det inte så mycket, men i torsdags så var det Thriller Live i Lisebergshallen som jag sett fram emot i Månader. En sak som skrämde mig på morgonen var att Sarah som skulle med mig smsa och sa att hon har blivit sjuk efter vaccinationssprutan för svininfluensan, så det var bara att desperat hitta någon som var tillräckligt MJ-fan som kunde följa med mig. Frida blev min räddare i nöden och vi hade fantastiskt kul! När jag kom hem "överraskades" jag av min fina pojkvän som sa att han sov hemma fast han låg i min soffa när jag kom in och det var mysigt av något, särskílt när vi hade månadsdag (: Jag misstänkte detta när vi pratade i telefon på vägen hem från gbg och han lät lite annorlunda än vanligt, hihi!




Fredagen skulle bli spännande också ska jag säga er. Klockan tolv skulle jag möta upp Frida igen och Emma som numera bor i Oslo och går på Norska Baletthögskolan, vi tre skulle få vara med på danstvåornas jazzlektion tillsammans med Linda. Fyf*n vad kul det var, körde gamla övningar och blev svettig som tusan.

På kvällen blev det lite party, jag och Johan tog taxi till Stures där Alex spela med sitt jobb, sen drog vi vidare till mitt jobb och tog tacobuffé och drack lite gott. Sen blev det hem och sova.

Köpte denna snygga spetströjan på Gina, 199kr. Ville matcha det med lockar och röda läppar vilket kändes ovant, passar man i det?


Mina galna fulla pojkar, behöver inte säga så mycket mer.

Min chef blanda ihop en väldigt god drink till mig (:

Philip till höger är min goda arbetskamrat på Åkanten, vi båda var lediga och bestämde oss för att parta lite på jobbet.

Imorse var det inte kul att gå upp, för jag skulle J-o-b-b-a, tåget kl 9 och dansa med barnen som var ovanligt busiga idag. Dom vet väl antagligen när jag och Erika är trötta och inte har något tålamod, men vi stod ut och när jag kom hem så handlade jag lite mat, åt frukost och stensomna i soffan till klockan blev 15.10.

Det var allt för idag mina vänner, nu ska jag ner och ta en cigg och försöka äta något innan jag ska ta på mig något finare än myskläder och min Funkykidz tröja, haha. Sen kommer Alex, Jocke och Emma hit, det blir väl att spela något spel, tjöta och se film (: Ha en trevlig lördagskväll!

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0