Shoppinggalen!

Jag önskar att jag vann flera miljoner nu så jag inte behövde titta på prislappen på saker utan bara plocka på sig och gå till kassan. Mamma kom hem en snabbis förut för att lämna över lite mat och samt en klänning jag sett i h&m katalogen som jag velat beställa, hon tog hem en 36:a vilket jag hoppas passar för jag har en identisk klänning här hemma som är strl 34. Yeye, let´s see and find out =) Har även spanat in ett par snygga partyheels på h&m, men dom får beställas tror jag för dom fanns inte i affären.


Älskar den guldiga kedjan! Men nu är den hemma hos mig iaf, i rätt storlek hoppas jag.

På tal om mer shopping så har jag sett massa på Chillis hemsida, som ett par assnygga tallrikar:

Fanns ingen större bild tyvärr.

Hittade även en snygg ljushållare som skulle sitta fint i hallen eller i vardagsrummet:

Myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0