Skallebank!

Usch, jag känner att jag börjar bli sjuk...inte bra. Det var ett tagsen jag var sjuk faktiskt, förut var jag jämt sjuk eller kunde lätt bli sjuk (Det tackar vi Actimelen för, haha) Hela natten har jag somnat, vaknat, slumrat till och vaknat igen. Jag har ont i nacken vilket leder till huvudvärk, oavsett hur jag ligger så känns ingenting skönt och jag är allmänt hängig, ingen go känsla. Men jag ska försöka hjälpa mig själv att må bättre genom en dusch, samt ett skumbad och en ansiktsmask och ligga i inte allt för ljust ljus, kanske lite värmeljus istället?

Mamma kom precis och hämtade Chucky för jag vill gärna spendera natten bredvid min prins hemma hos honom och vet ni vad det roliga är? Så fort han har lämnat huset blir min katt sjukt gosig, hon hoppar upp i mitt knä, står och trampar med tassarna och spinner sådär mysigt, haha. Hon njuter verkligen när han är borta, semester för henne typ.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Alex borde komma när som helst och då ska vi äta kyckling och ris, gott eller vad!
Vi hörs nog inte mer idag eftersom jag mår som jag mår och huvudvärken lär ju inte försvinna av all strålning datorn ger. Men ni får ha en mysig måndagskväll så hörs vi imorgon då det är en ny dag.

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag förstår inte varför människor är rädda för strålningen från datorn?

Den strålningen är miljoner gånger lägre än den strålningen du utsätts för från alla mobilsändare och master på taken i en vanlig storstad. (undantaget om du använder trådlöst bredband)



Sluta gnäll om strålningen från datorn. Det är rena söndagsskolan i jämförelse med Sergels torg eller ett annat torg i centrum!!!



Det som utsätter dig för ännu mera strålning är dessutom din egen mobil som du bär på dygnet runt!



Att sitta vid datorn kan vara betydligt hälsosammare än att promenera på fel ställe och ringa på mobilen!

2009-12-08 @ 09:33:09
URL: http://www.mobilsmog.se
Postat av: Robert

Huvudvärk, migrän och yrsel är tre vanliga symtom på att man inte tål strålningen från mobiler!

Ta gärna reda på fakta, sök på Internet!



Jag har full förståelse för att folk inte förstår vad elektromagnetisk strålning är och varifrån den kommer och hur den påverkar oss. Dessutom gör folk helt tokiga jämförelser och tror att tv och dator avger de högsta strålningsnivåerna. Så länge du har trådlöst Internet till datorn och pratar i mobil, så behöver du inte bry dig om dator och teve, för strålningen från mobil och trådlöst är 1000-tals gånger högre och kommer garanterat att påverka dig negativt.



Om du inte använder mobil, trådlöst och trådlös hemtelefon, då får du med stor sonorlikhet mer strålningen från en mobilmast som sitter på något hustak utanför ditt fönster.



Har du sån tur att du inte har något trådlös inklusive mobiltelefon eller att grannarna inte har det och att inga mobilmaster på kilometers avstånd finns, DÅ kan du börja bry dig om strålningen från datorn och teven.



Mvh

/Robert

2009-12-08 @ 09:56:44
URL: http://www.mobilsmog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0