"Tack för att du väntar... du har plats 189 i kön..."

Say what? Sítter i telefonkö till Skatteverket och det är så jävla tråkigt, hatar såna här samtal som är ett måste. Jag sitter varken påklädd eller sminkad och Johan kommer snart för vi ska till stan på en fika, det är vad jag behöver just nu, inte sitta och lyssna på en inspelad röst som säger mitt könummer stup i kvarten, blää!

Aja, hur har er helg varit? Min har varit bra, jobbade i fredags, Ikea i lördags och på kvällen kom ju Johan och Anders hit så vi fyra satt och berätta spökhistorier och körde anden i glaset, haha! Sen körde vi även lite rollspel då vi alla gick in i en roll, det var ett förhör och vi bestämde vad det skulle vara för fall: Mord, våldtäkt, rån osv.. sen skulle förhöraren hålla för öronen och vi andra bestämde vem eller vilka som skulle vara skyldiga och inte. Sen starta det igång och sen får förhöraren gissa vem som är skyldig, skitkul var det när mn väl kom igång =)

Igår var det slappdag i högsta grad, jag sov middag i typ 1,5 timme på soffan medans Alex passade på att kolla på Discovery som jag hatar, haha. Sen kom Johan vid sju så vi satt och tjöta.

Nä nu får jag ont av att hålla luren mellan örat och axeln, vi hörs kanske ikväll. Ska nämligen sova hos pojkvännen min, det var längesen :( Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0