We got the keys!

Woho!!!

Alex ringde för en stund sen och sa att vi ska få nycklarna till lägenheten idag, nu är det på riktigt! Om 45 min kommer mamma och hämtar upp mig då vi ska ut på lite ärenden sen kommer Alex in till stan och då ska vi gå in i vårat nya hem, jag har glömt av hur allt ser ut, tänk om jag inte alls är lika nöjd längre, har ju bara sett lägenheten en gång liksom. Haha nej nu ska jag inte skrämma upp mig, jag vet att den kommer bli helt fantastisk med tanke på alla ideér jag och Alex ska pynta upp den med, hihi.

Efter det ska nog jag och Alex åka ner till Göteborg och boka köksbordet på Chilli, i veckan åkte vi runt till typ 4 affärer med liknande bord och stolar men dom var antingen av dåligt kvalité eller för dyra, så vi kör på magkänslan =) Chilli rocks! Kan kanske passa på att lägga mig i våran soffa medans vi är där, hihi.

Jo, förra veckan hände nog en massa vad jag kommer ihåg men kan inte dela med mig av allt med hjälp utav bilder så jag berättar lite kort. Varit mycket med mina underbara vänner och pojkvän. Tog en långpromenad med Chucky som verkligen behövdes:



Jag kanske har glömt att säga det här men i fredags så åkte vi till Chilli för mamma hade sett en likadan soffa som vi hade spanat in bara det att denna var mycket maffigare, djupare, bättre kvalité och hade skönare tyg, så vi bokade den istället för den första och nu kan vi knappt bärga oss!


Den är rätt gigantisk, 320 cm lång eller nånting, mamma mia!

Sen på kvällen hade ju min söta vän Sara en liten överraskning till mig och det var massage, ansiktsmask samt vindruvor och choklad. Hon höll även ett litet tal som lät ungefär såhär: Ja det är ju så att man ska ta hand om sina vänner och jag vet att du har mycket just nu i tankarna och jag vill bara att du ska må bra.
<3

Lördagsmorgonen, då gick jag upp runt sju för att duscha och göra mig iordning för det var dags för Funkykidzshow i Partille och min älskling skjutsade mig vid åtta. Barnen var så himla söta i sina dräkter och dom dansade som aldrig tidigare. Våran gäst var Amy Diamond som var en härlig tjej, hon gjorde ett bra slut på showen, sen åkte jag hem trött och hungrig så vi beställde hem Thaimat, mys =)



Denna veckan har varit helt okej, träffat Sara, Johan och min pojkvän vilket är dom 3 bästa människorna i mitt liv just nu. Det händer mycket till helgen också: Imorgon fyller Sara 19 år och hon ska ha fest och det ser jag fram emot väldigt mycket, hon också. Hennes present är färdigköpt och väntar bara på att få slås in. På lördag och söndag ska jag börja packa lite tror jag.

Nu måste jag ta på mig och göra iordning Chucky för en liten biltur till stan, vi hörs kanske senare.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0