091006

Godkväll mina kära!

2 årsfirandes blev mycket lyckat, trots lite tråkiga händelser strax innan men som jag försökte förtränga för att göra kvällen så bra som möjligt med min käresta. Det blev en god middag på Musses, inget folk där alls och vi valde att sitta ute trots att det var lite kyligt, men efter en stund tog solen fram sina sista solstrålar och värmde oss medans vi åt mat och drack vin. Jag glömde givetvis min kamera men min pojkvän har ju så gott som en lika bra kamera på sin iPhone så det räddade det hela ;-) haha! Efter det tog vi bilen runt i stan och hamnade på den nya biljardhallen vid Donken, så vi gick in och tog två matcher. Vi hade också tänkt att gå Ljus i Alingsås men vi tänkte spara det till Torsdag då vi hade mer varma kläder och mer tid. Men det blev iaf en kvällspromenad med Chucky =)


Min prins på Musses!

Förrätt skulle det ju bli också, himla lyx!

Halsa lite vin emellanåt ;-)

Myskväll i högsta kvalité

Alex huvudrätt

För mig blev det grillad kycklingfilé med ris

MUms fillibabba tyckte vi!

Alex efterrätt sorbetglass med smak av mango och nåt mer.

Fast måste erkänna att min var snäppet godare, smakade citron, sur och go!

Efteråt blev det biljard då, jag var riktigt bra när jag var yngre, antar att jag tog det för givet att jag var det nu också men det ska inte hända igen, jag sög först men i slutet gick det lite bättre.

Väl hemma tog vi bebisen på en promenad, invigde hans regnjacka som uppfödaren hade sytt, HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0