091023

En grå dag men som kommer innehålla en del roliga saker, så den gråa himlen har jag faktiskt struntat i =) Men igår var det riktigt trevligt iaf, showen var bra fast Emma var ju bäst! Efteråt drog vi alla till Surf och åt mat tills vi fick ont i magen och det blev även ett glas vitt för mig, hihi. Alex tog bilen hem lite tidigare eftersom han skulle upp och jobba, så jag och Johan tog en promenad hemåt lite senare, alltid mysigt! =)

Nu är det plötsligt väldigt bråttom, lägenhetsvisningen är om 25 minuter och jag är inte ens påklädd, PANIK! Haha nä egentligen inte eftersom han som har lägenheten verkar helt coco, but let´s take a look!

Vi hörs sen mina hjärtan, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0