091030

Hejsan!

Inget bloggande igår vilket var konstigt för jag spenderade nästan hela dagen hemma, men nu är jag tillbaks och jag tänkte berätta lite om onsdagskvällen tillsammans med Michael Jackson och hans This is it. Den var fruktansvärt bra! Rolig, spännande, sorglig ja, ge mig alla känslorna som finns så bränns det mer. Det roligaste var att jag förberedde Sofie på att jag kommer sitta och lipa igenom hela filmen och hon sa något liknande "Neeej, nu ska vi ha roligt!"  Vem tror ni det är som fäller tårar när man fick se Michael för första gången? Kan bara säga att jag var inte den enda som grät, haha! Filmen var iaf precis som vi hade förväntat oss så vi är mycket nöjda och ser fram emot dagen då den kan komma hem i brevlådan =)

Innan filmens start så var det lite tillställning innan som en hyllning, det var t.ex. dansare på Bergakungen som började dansa när Beat it spelades i högtalarna, alla samlades i en ring och applådera (Har det på film) Samma sak hände även inne i biosalongen och då fick man mer lust att se filmen (Har även detta på film och det kommer snart)


Lite god mat på Gårdscaffeét innan vi begav oss till tåget


Inne i salongen, *Fjärilar i magen*


Dom sålde fina This is it t-shirtar och självklart köpte jag med mig en hem.

Efteråt powerwalka vi till tåget och i Alingsås kom Johan och hämta mig, det blev några cigg hemma hos mig innan han åkte hemåt. Idag (fredag) ska jag jobba, 17-01, kanske senare beroende på vad som behövs städas så det blir goa cash idag, wii. Sara, Josefine och deras kompisar ska dit och även Alex och Johan. Alltid kul när folk man känner är där =)

Nä, nu stampar min pojkvän in vilken sekund som helst så bäst att jag springer ner, men ni får ha det toppen ikväll och kom ner till Åkanten om ni är sugna på Tacobuffé och något gott att dricka. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0