2 år av kärlek, tårar och galenheter!

Idag fyller mitt och Alex förhållande 2 år! 2 år av kärlek, tårar, ge och ta, roligheter, galenheter vilket har varit underbart! Visst, vi har haft våra djävulsstunder men vilka förhållanden har inte det? Då hade det inte varit ett förhållande, eller hur? Men jag älskar min Alex från djupet av mitt hjärta och jag hoppas att det varar förevigt.. jag har haft the time of my life med honom vilket jag inte tror att någon annan kan göra. =)



Vad vi ska göra på våran stora dag är ännu oklart, han jobbar ju till 15 så det får väl bli en mysig middag eller bio som jag föreslog. Stackarn fick gå upp 5.15 imorse för att åka hem till Magra och jobba, måste medge att jag hade lite dåligt samvete för att jag fick honom att stanna men det var mysigt (:

Förresten, jag har nog inte sagt att jag har fått jobb här i Alingsås? Eller, det var inte riktigt skaka näven och säga: Grattis, du har fått jobb här. Men om personen sa att hon älskade mitt sätt att vara och att jag var lätt att vara med, skrev in mig i pärmen där man skriver hur många timmar man jobbat, berättar lön och ob och ber mig komma och jobba på fredag igen? Jo, jag tror jag har fått jobb:D Känns himla skönt, en tung sten som försvann liksom. Det är alltså Åkanten vi pratar om, ska bli kul att få lite barerfarenhet att ha på meritlistan, hihi. Nä men jag älskade dom som jobbade där, Fillip särskilt och hans mamma som äger stället. Blir nog kalasbra detta!

Sitter just nu med två huligandjur till husdjur men nu är det äntligen lugn och ro, tittar på Austrailias next top model, suger balle gör det! Så otroligt tråkigt, blekt program så det finns inte. 

Hösten faller in nu verkligen och jag gillar det av någon konstig anledning, förutom regnet såklart men det hör ju till Sveriges underbara väder!

Kommentarer
Postat av: Maria

Graattis, 2 år nu. galet var tiden går :) och Grattis till jobbet som du verkar ha fått :D

2009-10-05 @ 12:06:21
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0