Är du 20?!

Igår blev det förfest hos mig (ofcourse), ingen stor dock för den bestod bara av 4 personer vilket var jag, Sara, Johan och Alex. Men vi dansade, drack och rökte precis som vanligt=) Sen fick vi skjuts ner till station där vi tog tåget till gbg, tog 5 minuter att gå till Gretas men när vi kom dit var det visst 20+, så vi chansade med att få in Sara men dom var stränga som fan. Vakterna tittade på mitt Id och gjorde en chockerande min och sa: Är du 20?! - Ja, vadå då? (Med ett höjt ögonbryn) Jävla pucko.

Men vi gick vidare till Trädgår´n istället där vi fick stå i kö i 1 timma och vi blev mer och mer nyktra och tråkiga bland alla fulla och glada fjortisar som trängde sig före (eller försökte iaf). Tillsist kom vi in då även Nathalie, Emelie och hennes vän hängde på. Vi dansade till bra låtar och tog en drink, allt detta drogs ut på endast 1,5 timma sen gick vi till korvkiosken med våra kurriga magar, det var gott! Sen 2.17 tåget hem.

Idag...zzzzz... skulle ju upp och jobba i Partille kl 10, tog 9 tåget. Fyfan! Men det funka, bra att jag fick den där powernapen på eftermiddagen bredvid min älskling. Nu springer jag och mamma runt här hemma stressade som fan för vi ska till Lindome på 50års fest tillsammans med Alex och Ove. Skönt att min frisyr från gårdagen samt sminket sitter kvar så mycket mer behöver jag inte göra än att uppdatera lite och ta på mig finkläderna.

Bilder från gårdagen samt kvällen på Surf i torsdags kommer, ha en bra lördagskväll!
Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0