Behov när man är deppig

Jag har verkligen inte haft lust att sätta mig här och tvinga fram något att börja prata om. För vad man har gjort idag, det senaste och vad man ska göra nu börjar väl bli en aning tjatigt?

Jag har alltid blivit heldeppig när höst och vintervädret kommer och det stör mig, för jag blir inte bara trött och nere. Jag hittar alltid fel med mitt liv och sätter all fokus på det och försöker få det att släppa genom att gråta, men ofta hjälper inte det heller.. Men jag har folk runt mig som tröstar och det tröstar inte bara sådär som man säger...det Tröstar verkligen!

Jag funderar på saker som kan få mig att må bra, saker jag måste göra, spontana saker jag vill ska hända så inte allt känns så planerat. Här är en lista:


Ha riktigt roligt ute tillsammans med dom bästa i mitt liv, dricka några drinkar, shaka på dansgolvet och skratta


Dansa igen, mer än vad jag gör nu              

 Resa med vännerna och ha the time of my life och försvinna.

Kramas och känna mig älskad                    Sova mer!

Var inte meningen att deppa ner den här kvällen totalt, nejnej! Alex och Johan åkte hem för en halvtimme sen och nu ska jag ner och se film tillsammans med min Maraboukaka, mums! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

<3 häng med till hotellet imorgon då :)

2009-10-15 @ 09:23:17
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Lillskiten

No no, inte hotellet! Eller jag ska iaf inte dit. Men Gbg nästa fredag fan, då blire grejer :D

Love you <3

2009-10-15 @ 13:14:24
Postat av: Amanda

Ja, följ med till hotellet :D

2009-10-15 @ 22:22:52
URL: http://annaamandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0