Fönstershopping är skadligt.

Idag praktiskt taget släpa jag min arbetskollega från Liseberg från Göteborg till Alingsås, tydligen kunde man inte ha smsbiljett till Alingsås så hennes resa fram och tillbaka blev inte billig, fick så dåligt samvete så jag erbjöd att bjuda på fikan men det kom inte på frågan, haha.

Nä men jag och Josefine tog en te och en varm choklad på Café Diva, satt och kika i tidningar och snacka. Sen fönstershoppade vi i Storken och Josefine ville inte prova något för hon visste att hon bara skulle bli ledsen eftersom hon inte hade råd =( Men jag ska i allafall köpa en klänning imorgon som jag provat nu och som jag hoppas hänger kvar med tanke på att det är ett reaplagg, vilket det borde göra för det har hängt där i 1 vecka nu. Från 399 till 174.50, saving money! Hyrde även 2 filmer påvägen hem och en av dom blir det mys framför ikväll: Dumpa honom med b.la Jennifer Aniston och Drew Barrymore, hoppas den är bra. Hyrde även Knowing som tydligen ska vara bra fast den sparar jag tills Alex kan se den med mig.

Johan kom hit runt sju tiden också, satt och tjöta över ett halvt paket cigg som vanligt (det var det vi hann med innan han skulle åka och jobba natt på sjukhuset) Så nu har jag suttit här och spenderat tid och energi på att registerera mig och Alex på boplats.se, här ska lägenhet fixas!

Nu ska jag unna mig själv med att se på ett sista avsnitt av Sex And The City innan filmen trycks på Play.
Kiss&hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0