Höstpromenad!

Jag är nog en höstmänniska trots allt, bara man undviker regnet och den gråa himlen och bara ser dom där soliga dagarna då solen lyser igenom alla löven med dom fina färgerna och då gräset nästan känns ännu mer grönt än på sommaren så måste man bara älska hösten!

Vid fyra tiden tog jag en långpromenad med lillen, var ju tvungen att passa på i det fina vädret och ta fram härliga höstkläder. Vi bara gick dit vi kände för och jag tror lillen tyckte det var skönt, trots att han ibland hoppa upp på mitt ben och pep som om han sa: Mamma, ta upp mig ta upp mig mamma! Sen mötte vi älskling på parkeringen och gick in och åt go middag framför tv:n och myste.


Typ såhär, haha!


Du&jag Chucky-Bucky

Självutlösare is the shit?

Här visste jag inte riktigt vad jag skulle göra:-P

En riktigt härlig höstbild, så jag vill att hela hösten ska vara!

Idag har varit en slapp dag, min hund gav mig inget val imorse vid halv nio så jag gick upp och la mig nere i soffan efter att ha tagit ut honom och då tog jag fram frukosten och tittade på en film jag har hyrt som heter "Coraline". En animerad film från skaparna av "A Nightmare Before Christmas" och den var HUR BRA SOM HELST, har sett den 2,5 gånger nu och den är bara så mysig. Ni måste se den, älskar historien och man satt på helspänn hela tiden och var helt förtrollad (iaf jag). Sara kom hit ikväll och då var jag bara tvungen att få henne att se den, o hon gillade den!



Nä, dags att läsa lite favobloggar och försöka ta ut lillen på en sista kissrunda,
sen blir det sängen! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0