I´m not dead!

Har bara tagit en omedvetet lång paus från bloggandet och omvärlden, har bara umgåtts med mina närmaste vänner, tagit hand om vovven och en massa annat som ska fixas.

Idag har jag varit på stan och gjort en massa ärenden som att springa till Af som inte gör ett jota utan bara är där och ser bra ut, sen fick jag ringa till ett ställe som jag provjobbade på i början av månaden för att få lön för dom timmarna, har ringt Liseberg för att få arbetsgivarintyg och lite annat. Detta har inte varit den bästa dagen i mitt liv iaf men kvällen blir nog betydligt bättre då jag och gänget ska titta på estet-tvåornas show och extra spännande lär det bli för mig eftersom dansarna ska dansa till MICHAEL JACKSON! Efteråt blir det antagligen ett glas vitt på Surf för dom som är sugna.

Helgen ser jag fram emot enormt alltså, imorgon ska jag och Alex på lägenhetsvisning och på kvällen ska jag och mina vänner ut och festa i Göteborg, vart vi ska får ni veta senare, hihi =) Otroligt kul ska det bli iaf, har behövt detta ett bra tag nu. Jag ska dricka och sen bränna kalorierna på dansgolvet!!

Ikväll låna jag en riktigt mysig kofta av min mamma, den låg på hennes säng och såg så ensam ut så den får följa med på föreställning, på tal om ingenting så hatar jag att man (iaf jag) ser fulare eller dummare ut på kamera än i verkligheten, smådetaljer fångas inte och det stör mig. Men ni får ändå en smygtitt på hur jag ser ut ikväll.





Nu kom Johan så då ska vi sätta fart och bege oss, ha en trevlig kväll!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Maria

måste ta och hålla med dig om att kameran gör så att man inte ser ut som i verkligheten. eller så är det iaf också för mig.. jag känner inte alltid igen mig själv på kort, haha, och måste ta en extra titt i spegeln :P



saknar dig! nu var det allt för länge sen.

2009-10-22 @ 20:02:41
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0