Julmust året om!

Hej!

Det var några dagar sen jag delade med mig av mitt spännande liv här, ha-ha. Hela helgen har bestått av jobb, jobb, jobb. På mina lediga timmar emellan har jag gått omkring som en zombie och bett om att dagen skulle gå förbi snabbt som ögat.

Men nu är det måndag, 4-5 hela vardagar att göra vad jag vill på vilket behövs. Igår jobbade jag min sista dag på Liseberg, finaldagen! Jag kommer verkligen inte att sakna det så när jag gick ut genom dörren kände jag absolut ingenting, nu väntar jag bara på att få mina 2 sista löner och på den sista kommer en maffig semesterersättning, moahaha! Igår när alla hade slutat var det Lisebergsfest för alla anställda, middag på Hamnkrogen och sen party hela natta, tack men nej tack visade jag. Vissa tyckte jag var idiotisk som inte skulle gå men det var det som kändes rätt: Att åka hem och lämna allt och alla bakom mig som har med detta jobbet att göra, visst jag kunde iofs ha gått dit, fått dom där 2 gratis drinkarna och sen gått men jag ville inte spendera en minut mer än nödvändigt på det där. Men jag gjorde kvällen så mycket bättre genom att sitta på min veranda och i köket och prata med Johan med några glas vin och kedjeröka mellan 21-04.30 på morgonen. Fick honom även att se på Sex And The City och han tyckte det faktiskt var bra! (: Jag älskar min bästa vän Johan.

Idag har jag varit på UM och fixat nya mini-piller, efter det åkte jag och handla Risifrutti och årets första julmust (den bästa jävla läsken som skapats) 15.15 åkte vi till veterinären med Chucky där han fick sin vaccination och just nu går det runt en mäklare i vårat hus som ska bedömma inför säljning, ska bli så skönt att starta på en ny kula, nu anar inte.

Nu gnäller min lilla chihuahis här så det kanske är dags att ta ut han eller leka en stund? Sen blir det mat för oss båda och förhoppningsvis kommer Johan ikväll igen! Ha en underbar måndagskväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0