Kvällsplanen:

Blir att Alex bjuder mig på mat på Musses, ska bli himla mysigt! Ringde mamma och fråga om hon kunde passa Chucky 2 timmar men då blev hon arg för att jag aldrig kan säga till långt innan utan är en sista minuten-tjej. Men hon sa Ja som vanligt när hon hade planer själv så mår lite dåligt över det menmen.. Min vän Nathalie som jobbar på Musses ska boka ett bord åt oss halv fem så jag hoppas att det flyter på och att vi är nöjda då mamma kommer med Chucky då hon ska iväg på medie-upplevelse klockan sju ikväll. En kvinna som är medie(?) ska prata lite om andar osv och det ska bli spännande att få höra om hon kan få ut något från mamma som hon inte vet om eftersom dom inte alls känner varandra.

Snart kommer mamma och då ska Chucky vara klar sen ska jag ringa um och boka tid för att få nytt recept på mini-piller sen ska jag göra mig iordning för kvällen, mys! (Bilder från middagen kommer definitivt komma)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ...

Hej Sarah såg det här och tänkte på dig kanske kan va något ett jobb i partille som barndansinstruktör på sportlife.

Vi söker dig som vill köra igång Vårterminens kursutbud för barn 2010. Vi söker dig som är utbildad genom Funkykidz men också dig som vill bli funkykidz instruktör. Du är en person med en vilja att förmedla träningsglädje, taktkänsla, god teknik och förmågan att samarbete med barn. Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet och/eller kunskap om barn och ungdomar. Utbildning inom dans ser vi som ett plus, men inget krav.



Ansökan skickas till [email protected]



2009-10-06 @ 09:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0