Min Halloween..

Gonna get that boom boom boooom... haha förlåt, jag har haft den låten på hjärnan ända sen dom använde den i Parlamentet för att vara lite elaka när det gäller Prinsessan Dianas död. Förlåt, jag ska starta om!

Hej bloggeen!

Okej, idag vaknade vi av att klockan ringde och ringde, vi stängde av den gång på gång vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag slutade jobbet halv två inatt och då drog jag och grabbarna iväg med bilen och gjorde galenheter innan vi tog ett stopp på Donken. Idag stod vi iaf för vad vi hade lovat och det var att åka till Ikea och Chilli för att spana in lite till den nya lägenheten *spännande*! Vi hittade en hel del faktiskt som vi blev rätt sugna på, vi har iaf hittat Våran soffa. Eller 99% säkra är vi, för vi kommer få den som inflyttningspresent av mamma =)Vi hittade lampor, köksredskap, garderober och en massa mer, men vi ska dit och köpa allt typ dagen innan vi flyttar för då är det bara att kasta in grejerna i lägenheten. Här får ni en titt över våran dag:


En trött men en förväntansfull Sarah


Detta är soffan vi nästan har bestämt oss för, pluset är att den har två devaner och
att den är så maffig, det gillar vi mycket eftersom vi har så stora rum så det måste fyllas ut. Dessutom är den inte farligt dyr!


Detta är en nästan identisk soffa men har bara en devan och sittdynorna är 20 cm djupare, vilken är snyggast?


Vi letade ju köksbord också vilket är skitsvårt, jag vet inte om jag gillar sånt här ljust eller mörkare.
Säg vad ni tycker är snyggast!


Eller ett sånt här? Svart är ju jävligt fräscht men Alex är orolig över att jag har börjat välja ut Allt i svart^^


Vi hittade två snygga garderober, jag blev väldigt förtjust i skohållaren, lite Sex And The City-känsla <3


Ikea mat is the shit!


Detta ska in i badrummet sen och ska översvämmas med smink och tjejgrejer och värmeljus =)


Sen sprang jag in till Godis Havet 5 minuter innan det stängde, puh!

Men självklart ville jag ha med mig något hem så det fick bli:


Martini-glas! (Från Chilli)


Tallriksunderlag för fina tillfällen. (Från Chilli)

Nu borde jag skynda mig en gnutta om jag inte vill öppna dörren halvnaken när killarna kommer^^ Vi ska dricka öl och ha det mysigt här hemma hos mig, älskar mina vänner! Innan dom kommer ska jag sätta på Halloween 4 som är en klassiker att titta på denna kväll, moahaha!

Ha en underbar kväll, pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tycker den första soffan är snyggast :) och det andra bordet är snyggare än det ljusa. det behöver inte bli för mörk lägenhet, det går ju att ha lite andra färglada saker som kuddar i soffan med härliga färger och någon snygg liten bordsduk till köksbordet (vet inte riktigt vad det heter den typen av duk jag tänker på, men det täcker inte hela bordet utan är lång och täcker bara mitten av bordet, haha, svårt att förklara.) dessa två olika möbleer skulle jag valt iaf :P sen är det upp till er;) hihi!

2009-11-01 @ 14:37:16
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker också den första soffan, skitsnygg :) Båda borden var väldigt fina, det ljusare av dem kan vara väldigt snyggt tillsammans med sånna där skinnstolar som står brevid det, men det var svårt att säga vilket som var snyggast. En sån där duk som ia pratar om heter "löpare", hihi ;)

2009-11-01 @ 17:22:24
URL: http://annaamandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0