One more hour

Hejsan hoppsan!

Idag är man trött av något, har man varit på 50-årsfest hos Hallgren släkten så får man räkna med mycket partaj. Det var iaf riktigt roligt, vi var ca 50 pers där, började med lite mingel och välkomnsbål, tipspromenad sen middag och lite tal och presentöppning. Sen togs borden bort och dansgolvet kom fram tillsammans med en go Dj.

Johan kom efter några timmar eftersom han skulle hämta oss, men det blev att vi stannade ett tag innan vi begav oss hem. Jag gick omkring och klappade min kusins mage hela tiden eftersom hon väntar en liten bebis och ni som känner mig väl vet att jag inte kan låta bli gravida magar (endast dom jag känner såklart^^) Vi åkte iaf hem runt halv ett fast vi trodde klockan var halv två då vi hade glömt ställa tillbaka klockan en timme. Alex däcka i baksätet medans jag och Johan satt och sjung högt som dom i Körslaget, höhö!

Idag sov vi länge, åt sen frukost och har myst framför en massa repriser. Nu sitter jag och väntar på Johan som ska komma och hålla mig sällskap och få mig att skratta, alltid! Han ska även sova hos mig ikväll så det blir väl att lägga fram madrassen på golvet nere i vardagsrummet och ge det bästa år gästen: Soffan. Fast min hemlis är att jag tycker madrassen är skönare men det ska jag hålla tyst om^^ Blir väl film, kedjerökning och en Massa prat som alltid.

Jag vet att jag är lite seg med bilder, imorgon tänkte jag lägga ut bilderna från i torsdags, fredags och lördags så slipper jag ha dåligt samvete för att ha glömt något (: Nu ska jag göra mig iordning lite lätt innan Johan kommer, inte så kul att öppna dörren med knullruffs och inte ha deo på sig, haha.

Vi hörs imorgon snuttungar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0